Limonada cu pepene verde (Lemonade with Watermelon)

De efect datorita culorii, dar si gustoasa, racoritoare, cu multa gheata este antidotul perfect pentru disconfortul resimtit in zilele caniculare.
Limonada cu pepene verde
Pentru cca. 6 portii

INGREDIENTE
900 g miez de pepene verde (fără sâmburi)
2 lămâi mici (zeama)
250 ml apă rece
OPTIONAL: 3 linguri de zahăr sau miere (mai potrivite ar fi zaharul sau fructoza, in acest caz, sau deloc)
cuburi de gheata
frunze de menta sau busuioc pentru decor
Limonada cu pepene verde
PREPARARE
1. Toarna in blender apa si zaharul. Le mixezi 1-2 minute pana se topeste zaharul.
2. Storci zeama de la lamai si adaugi in blender + cateva cuburi de gheata. Le lasi in asteptare.
3. Tai cub dupa cub miezul de pe feliile de pepene si le cureti de samburi. Le strangi intr-un castron incapator.
4. Pui o mana de cuburi de pepene in blender si le mixezi. Adaugi constant progresiv cate o mana de cuburi de pepene. Daca le pui toate o data si blenderul nu este turbo, nu le va razbi pe toate prea repede.
5. Strecoari limonada printr-o sita cu orificii nu foarte mici.
Mie mai repede mi-a mers sa pasez la robot tot pepenele curatat de samburi. L-am mixat, apoi am adaugat siropul cat a incaput. L-am strecurat si turnat in carafa pentru limonada.
Carafa o tii la frigider pana in momentul servirii.
Servesti musai cu cuburi de gheata in pahare. Eu am pus si in carafa. Decorezi paharele cu frunze de menta sau busuioc.
Sa va fie de folos!
Limonada cu pepene verde

Tagged: , , ,

4 thoughts on “Limonada cu pepene verde (Lemonade with Watermelon)

  1. addnia 2014/08/17 at 9:13 am Reply

    ce idee buna! o sa-mi fac si eu cand apare soarele si caldura din nou la mine…acum e iarasi toamna :(

    • Food Design 2014/08/17 at 9:15 am Reply

      deprimant la voi acolo climatic, in schimb, aveti peisaje uluitoare :)
      mi s-a spus ca si la mare este nor si vant

  2. lulu 2014/08/17 at 3:41 pm Reply

    Daaa,o bunatate!!am facut si eu dar nu i-am mai pus zahar,a mers asa doar cu lamaie! pup Didi si ore placute in continuare!!

    • Food Design 2014/08/17 at 4:27 pm Reply

      cred ca si eu o sa recomand fara zahar daca zici ca e ok

Leave a Reply

