Mic dejun cu cirese, cereale si iaurt

Pentru fiica mea, cea mai importanta masa a zilei in timpul scolii este micul dejun. Ca ea, stiu ca sunteti multi, plecati dimineata iar seara reveniti la o ora prea tarzie ca sa mai puteti manca ceva copios. Din aceasta pricina, am o permanenta tema sa diversific ceea ce pun pe masa la micul dejun, tot felul de idei minunate sper sa pot sa va dau din cand in cand, pe viitor. Este bine cand la prima ora (mai ales lunea cand toti suntem ciufuti :P ), cand la intrebarea pe care o pui celor dragi: “ce vrei sa mananci azi?”, in loc de raspunsul “de ce mai intrebi, oricum avem acelasi meniu obosit!” :) , vezi un zambet de multumire pentru ca ii surprinzi cu mereu altceva.

Din pacate, micul dejun, este gatit intr-un moment al zilei cand numai de pozat nu am vreme, de aceea nu am putut organiza o pagina cu idei de mic dejun, dar cum in ultimii ani a devenit pentru mine o tema de casa, sunt bucuroasa cand un blogger a muncit deja pentru mine si a grupat aceste idei. Astazi am fost inspirata de Ela LaPrajiturEla.ro, …dar in al noualea ceas, pentru ca de atunci l-am mai preparat de vreo 3 ori (este excelent si cu piersici sau caise), cautand eu o reteta rapida la Ioana e-retete.ro, am vazut si varianta ei de anul trecut, aproape identica, care mi se stersese din minte pentru ca nu am facut-o la vremea aceea.
Prima oara cand am alcatuit acest pahar, a fost cu capsuni si l-am servit alor mei ca desert (salvator datorita prepararii rapide) atunci cand cei ai casei vor “ceva dulce” si te suspecteaza ca n-ai ce sa le oferi. Pana se dezmeticesc ei, desertul le si ajunge in fata si te rasplatesc cu un zambet larg :)

Mic dejun cu cirese, cereale si iaurt
INGREDIENTE
(Cantitatile sunt pentru 2 portii)
400 g iaurt gras (daca tineti o dieta, puteti bineinteles folosi unul slab)
3 linguri cereale integrale (eu am folosit fulgi din cereale integrale)
2 linguri mix de seminte (de ex. floarea soarelui, in, … poate si dovleac)
1 lingura miez de nuca (optional)
1-2 linguri miere lichida (sirop de agave sau de artar)
o mana de capsuni sau piersici / caise taiate inegal, fructe de padure, cirese fara samburi in acest caz, etc.
menta pentru decor, atunci cand preparati din alte fructe decat cirese
Mic dejun cu cirese, cereale si iaurt
PREPARARE
1. Amesteca cerealele cu semintele, nucile (eu am pus) si mierea/siropul. Mierea eu am preferat sa o pun in iaurt.
2. Intr-un pahar/borcan/bol musai transparent pentru ca arata mai apetisant, pui dupa cum urmeaza: iaurt, mix de cereale si seminte, fructe, iarasi iaurt, cereale, fructe.
3. Decorezi cu menta proaspata sau cu fructe intregi!
Sa va fie de folos!
Mic dejun cu cirese, cereale si iaurt

Tagged: , , , , , , , ,

3 thoughts on “Mic dejun cu cirese, cereale si iaurt

  1. PrajiturEla 2014/07/01 at 9:50 am Reply

    Arata super! Iar nuca aceea langa cirese ma face sa salivez de-a dreptul. Pun pariu ca fiica ta a fost mai mult decat incantata. Pupici!

    • Food Design 2014/07/01 at 10:48 am Reply

      Multumesc pentru ca ai trecut pe aici! :) Nuca a fost ideea ta ;) . ti-am mai spus ca nu doar fiica, dar si sotul meu pe care nu il multumeste orice.

  2. […] mai explicat aici, preocuparea mea pentru a varia micul dejun pentru cei ai casei. Imi plac variantele calde si mai […]

Leave a Reply

