Plaisir des dames

SURSA: este proprie, dintr-o carte de bucate mostenire de familie. Reteta face parte dintr-un proiect personal, care va avea finalitate anul viitor, cand veti avea acces la aceasta. Multumesc pentru intelegere.
Plaisir des dames

Aceasta reteta este proprietatea intelectuala a autorului. In virtutea dreptului de autor, folosirea lui de catre terti in afara prepararii domestice fiind permisa numai cu acordul expres al acestuia.
This recipe content is protected by the law of copyright (No. 8/1996-Romania). Ask owner permission to use any of its content.

Tagged: , , , , , , , , , ,

24 thoughts on “Plaisir des dames

  1. Mihaela 2014/03/22 at 2:41 pm Reply

    vai Didi, ce frumushatze ai facut aici ! de revista !

    • Food Design 2014/03/22 at 5:25 pm Reply

      sa stii ca de data asta las modestia la o parte. am tinut sa le fac pentru o ocazie speciala si am impresionat musafirii si pe ai casei (gust si aspect)

  2. Rocsy Ciobanu 2014/03/22 at 7:26 pm Reply

    Ce bine mai arata. Bravo!

  3. Lubita 2014/03/23 at 6:42 pm Reply

    Ce bine arata,ce bune trebuie sa fie si ce bine explici totul de la inceputul retetei;numai cine nu vrea, nu intelege cum se pregateste ceva de la tine;bravo si eu multumesc pentru asa ceva!!

  4. gaby_d 2014/03/23 at 10:43 pm Reply

    N-am cuvinte! Impecabile! Si cred ca-s buneeeee
    Si ce poze!

    • Food Design 2014/03/24 at 6:06 am Reply

      Stii cat de mult conteaza parerea ta pentru mine. Imi incalzeste sufletul comentariul tau.

  5. Poliana 2014/03/25 at 5:02 pm Reply

    Wow, ce minunatii am gasit aici! Cred si eu ca sunt ‘plaisir des dames’ – eu le-as manca pe toate, mai ales cand vad cat de bine arata la tine in farfurie ;)

  6. Cristina 2014/03/27 at 9:50 pm Reply

    Minunatiile acestea trebuie sa le incerc si eu! Arata perfect!

    • Food Design 2014/03/27 at 9:54 pm Reply

      Hei, Cristina, ce surpriza sa ma vizitezi! :)
      Eu am scris in reteta, iti mai trebuie un ajutor la rulat cornetele pt. ca in timp ce rulam 2-3, celelalte discuri se intareau, restul le-am mancat ca pe fursecuri. Sau poate pt ca n-am avut hartia de copt potrivita … Mi-am expus toate framantarile mai sus.

  7. Mi 2014/07/23 at 2:11 pm Reply

    M-am uitat de 5 ori nu gasesc reteta, adica ingrediente si nici gramaj. Sau trebuie sa le ghicesc din foto? Jenant

    • Food Design 2014/07/23 at 2:36 pm Reply

      Mi, imi pare rau, am scris in josul paginii ca reteta aceasta este protejata. Am decis sa fac acest lucru cu cateva retete mostenite, postate anterior pe blog, care nu se gasesc in zona culinar online, pentru ca acestea fac parte dintr-un proiect personal, o carte de bucate “altfel” care sper ca va aparea anul urmator si care va contine si aceste retete.

      Am dreptul sa pastrez imagini pentru advertising. Se vede ca n-am fost explicita scriind aceasta la sfarsitul articolului. Ma voi gandi sa reformulez. Mai multe detalii depre gest pot sa iti ofer printr-un mesaj privat.

      Iti multumesc pentru intelegere si imi cer scuze pentru informatiile confuze.

      • Mi 2014/08/11 at 11:33 pm

        Atunci de ce o mai postezi si mai in josul paginii unde ai scris ca reteta e protejata, probabil o persoana tocnmai scria :

        Lubita 2014/03/23 at 6:42 pm Reply

        Ce bine arata,ce bune trebuie sa fie si ce bine explici totul de la inceputul retetei;numai cine nu vrea, nu intelege cum se pregateste ceva de la tine;bravo si eu multumesc pentru asa ceva!!

        Deci reteta e doar pentru cunoscatori sau doar pentru cunoscuti.
        Si me imi pare fffff rau .
        Eram doar curioasa daca seamana cu reteta mamei mele.
        Mult succes cu cartea ta

      • Food Design 2014/08/12 at 3:57 am

        Mi, reteta (ingrediente+preparare) a fost postata intreaga la vremea cand s-au scris comentariile, precum au fost inca alte 4 pe care le-am retras. A fost publica, nu pastrata doar pentru “cunoscatori” :). In momentul in care mi s-a propus colaborarea pentru carte, am ales si din blog 5 retete. In cazul in care nu le voi intrebuinta pe toate, voi adauga textul pozelor (la loc).
        Repet, pozele le-am pastrat in scop publicitar. La aceasta reteta am folosit robotul Russel Hobbs castigat la un concurs si am datoria sa arat cum lucreaza si ce se poate face cu el. In plus, vreau sa tin treaz interesul pentru carte cu retetele respective. Sper ca m-am facut inteleasa. Multumesc pentru urari!

  8. Ildikó 2014/09/11 at 3:43 pm Reply

    Draga Lia! Astept cu nerabdare sa iau parte, chiar si virtual, la noul tau proiect. Cu siguranta va fi ceva deosebit, asa cum ne-ai obisnuit. Cat despre reteta din imagine, sper sa am ocazia sa o gust candva, arata foarte bine.

  9. […] si restul de faina. Eu am lucrat cu mixerul stabil, de masa, Russel Hobbs pe care l-am promovat aici, este comod si rapid de facut atunci cand ai mainile libere la lucru. 12. Toarna aluatul in tava […]

  10. anda 2015/04/29 at 2:21 pm Reply

    Cand va fi afisata reteta pe blog? Va multumesc

    • Food Design 2015/04/29 at 2:51 pm Reply

      Anda, am scris ca face parte dintr-un proiect personal, despre care nu am dat detalii, intr-adevar. Acest proiect inseamna o carte de bucate tiparita, pe care speram sa o public acest an. In acest moment nu este o prioritate pt. mine, dar sper sa ma tin de graficul de lucru. Multumesc!

  11. […] si restul de faina. Eu am lucrat cu mixerul stabil, de masa, Russel Hobbs pe care l-am promovat aici, este comod si rapid de facut atunci cand ai mainile libere la lucru. 12. Toarna aluatul in tava […]

  12. […] usoare/aerate. 10.In timp ce se racesc, prepari frisca conform instructiunilor de pe cutie sau de aici si tai bucatele cam de 1cm capsunile. 11.Tai in doua, pe lung, cojile de ecler si aplici cu posul […]

  13. […] le prepar ca solutie salvatoare intr-un moment de mare criza de timp. Cu o zi inainte, pregatisem Plaisir des dames cantitate dubla, cu gandul sa asamblez vreo 40 de cornete minim, de atatea aveam nevoie, dar […]

Leave a Reply

