Prajitura mea fina

SURSA: este proprie, mostenire de familie. Reteta face parte dintr-un proiect personal, care va avea finalitate anul viitor, cand veti avea acces la aceasta. Multumesc pentru intelegere.

Ceva dulce si special de Dragobete!
Prajitura mea finaDin categoria prajiturilor unicat, ca si in cazul Cremei de gutui, n-am gasit o compozitie identica cu a acesteia. In caietul meu cu prajituri am numit-o, la vremea inregistrarii, prajitura Segarcea, pentru ca am reteta de la matusa mea de la Segarcea.

Parerea unora din familia mea este ca aceasta prajitura ar fi cea mai fina din tot ce am eu in vechiul caiet. Nu mi-am schimbat parerea despre Crema de gutui ca ar fi regina prajiturilor, dar nu intra la termeni de comparatie, ea ramane pe un piedestal ca o piesa rara.

Aceasta prajitura, o gatesc la ocazii speciale. Am ales sa o prepar pentru o aniversare in familie, in loc de tort. In loc de tort, pentru ca este cam la fel de laborios de facut, precum un tort.

Prajitura mea fina
Prajitura mea fina
Prajitura mea fina
Prajitura mea fina
Prajitura mea fina
Prajitura mea fina
Prajitura mea fina
Prajitura mea fina
Prajitura mea fina
Prajitura mea fina
Aceasta reteta este proprietatea intelectuala a autorului. In virtutea dreptului de autor, folosirea lui de catre terti in afara prepararii domestice fiind permisa numai cu acordul expres al acestuia.
This recipe content is protected by the law of copyright (No. 8/1996-Romania). Ask owner permission to use any of its content.

Tagged: , , , , , , , , , , ,

9 thoughts on “Prajitura mea fina

  1. Diana 2014/02/24 at 2:40 pm Reply

    Mistooooooooooooooooo , dar cam mult service … :) Am retinut-o si sper sa-mi fac si curaj ptr a o testa

    • Food Design 2014/02/24 at 3:47 pm Reply

      e cam laborios de facut

      • Diana 2014/02/24 at 4:06 pm

        Mda , elaborat tare … dar mistoooooooooo :)

  2. Mihaela 2014/02/24 at 10:20 pm Reply

    O s-o incerc si eu, imi place cum arata !

  3. Lubita 2014/02/26 at 9:12 am Reply

    Lasa Didi nu te necaji, ca din greseli invatam;important e gustul si dupa cum se vede e delicioasa tare!!

    • Food Design 2014/02/26 at 1:31 pm Reply

      da.
      n-am mai preparat-o de multi ani si retetele vechi sunt foarte pe scurt si fara detalii.

  4. tanaseaurica 2014/03/03 at 12:58 pm Reply

    nu conteaza cum este facuta si cat dureaza, conteaza sa fie pe cat de apetisanta, cremoasa si pufoasa arata, pe atat de delicioasa si unica prin gustul si aroma ei dulce si savuroasa, yummmmy :D

    • Food Design 2014/03/03 at 1:01 pm Reply

      multumesc pt. vizita si cuvintele frumoase :)

Leave a Reply

